VinnvinnClient

Kundeservice

Har du spørsmål eller trenger hjelp? Skriv til oss på kundeservice@vinnvinn.no

Generelle henvendelser kan rettes til post@vinnvinn.no

Vår telefon er normalt bemannet i fra kl 10 til kl 15 mandag til fredag +47 24 10 25 50

Ofte stilte spørsmål:

For å bli kunde må du være over 18 år og ha en norsk postadresse.

Ønsker du å bli kunde velger du ”Opprett bruker” fra menyen øverst til høyre. Fyll ut skjemaet og velg et passord. Når du har fylt ut skjema vil du få en bekreftelsesmelding på epost. Du er da klar til å begynne å bruke sidene.

Hvis du har spørsmål eller opplever problemer kan du kontakte oss på kundeservice@vinnvinn.no

Premiegruppene og premiesummer for lotteriene finner du under premier i toppmenyen.

Du kan heve gevinster på to måter: 1) ved år registrere premiene på www.vinnvinn.no, eller 2) sende inn gevinstlodd per post.

Ønsker du premien overført til bankkonto, oppgir du kontonummeret ditt når du registrerer premien på nett, eller legger ved en lapp med kundenummer og kontonummer hvis du sender inn gevinstlodd per post.

Du kan også be om å få premien utbetalt i form av nye lodd. Ønsker du dette krysser du av for dette valget på nett, eventuelt krysser av på baksiden av loddet hvis det sendes inn per post.

Pengepremier vil normalt være overført til konto iløpet av 1-2 virkedager.

Ja, det kan du.

Hvis du registrerer premien din på nett vil du automatisk få spørsmål om du ønsker nye lodd eller premien utbetalt.

Sender du inn gevinstlodd per post, må du huske på å krysse av på baksiden av loddet dersom du ønsker nye lodd tilsvarende verdien av gevinsten. Alternativt kan du legge ved en lapp hvor du spesifiserer hvordan du ønsker premien utbetalt, f.eks. premie 200 kr: kr 100 utbetales til kontonummer X, resterende beløp utbetales i form av nye lodd.

På alle lodd er det angitt en tidsperiode for loddets gyldighet. Der står det også når eventuelle premier må være hevet (normalt 3-4 måneder etter salgsslutt). Premier som ikke er hevet innen angitt frist vil automatisk tilfalle lotteriets formål.

Med andre ord, hvis du ønsker å gi premien din i gave til formålet, kan du la være å heve premien din. Da går pengene direkte til lotteriets formål.

Lotteriets formål er merket på fremsiden av loddet. Du kan også lese mer om formålene ved å klikke på ”Formålene” i toppmenyen på denne siden. Der finner du også lenker til informasjon om hvordan organisasjonene bruker inntektene fra lotteriet.

VinnVinn-lotteriene er underlagt offentlig kontroll, opereres under bestemmelser fastsatt i Lov om lotteri og lotteriforskriftens §6 (https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/1995-02-24-185). Lotteriene er gitt tillatelse av Lotteritilsynet (https://lottstift.no).

Tillatelsesinformasjon er angitt på baksiden av hvert lodd. Du finner også informasjon om dette under fanen ”Premier” i toppmenyen på denne siden.

Du kan når som helst endre abonnementet ditt. Send oss en epost på kundeservice@vinnvinn.no, og fortell oss hva du ønsker, så skal vi sørge for å hjelpe deg så raskt vi kan